pátek 6. května 2011

2x21? Úžasný!

Právě jsem dokoukala The sun also rises a vůbec nevím, jaké mám mít pocity. Tolik se tam toho odehrálo.

-Jules je mrtvá, Jenna je mrtvá (poté, co byla na chvíli upírem), John je mrtvý (obětoval se pro Elenu, aby se nestala upírem, ale aby zestárla a užila si celý svůj život, také ji dal prsten, co ji bude chránit).
-Stefan se nabídl, že se obětuje místo Jenny, Klaus odmítl.
-Elijah na poslední chvíli zklamal (což jsem si nemyslela, doufala jsem, že bude čestný, v posledních dílech se mi začínal líbit.) a místo toho, aby zabil svého bratra Klause mu pomohl (Klaus mu slíbil, že mu ukáže, kde jsou schovaná mrtvá těla jejich rodiny.)
-Damonovi se vlkodlačí kousnutí rozšiřuje.

Celé to bylo takové smutné...Každopádně-NEMŮŽU SE DOČKAT DALŠÍHO (posledního)  DÍLU!

Žádné komentáře:

Okomentovat