čtvrtek 12. května 2011

Nina

Prý je Nina (Elena) ve skutečnosti přirozeně kudrnatá. To by mě zajímalo, jakou kosmetiku a přípravky používá, že v seriálu má tak božsky rovné, hladké a lesklé vlasy. Sama mám od přírody vlnité, takže můžu nosit kudrnky, vlny i rovné (když to pořádně vyžehlím), ale zaprší a je to všechno pryč...

Když jsem četla o kudrnatých vlasech naší úžasné Niny, našla jsem "anketu" nebo něco takového, kde prozrazuje svoje další tajemství (asi už to mnozí znáte), ale pro ty, kdo ne, tady je dalších 9 tajemství...
      
  • Nejžhavější chlap je pro mě Sam Worthington. Miluju Avatar!
  • Celebrita, která se mi nejvíce podobá je Emmanuelle Chriqui z Entourage.
  • Oblíbené jídlo, které ráda snídám je Kashi omeleta a borůvky.
  • Nedávno jsem si koupila Audi kabriolet. Ian Somerhlader šel se mnou k prodejci, takže jsem nebyla ošižená.
  • Jsem arachnophobic (strach z pavouků).
  • Umírám z návštěvy Austrálie, protože se potřebuju setkat se zdejšími kluky, navíc miluju surfování, vedro, pláže, diakritiku a klokany.
  • Můj sen je chtítí být Ryanem Kwantenem (z True Blood). Je to děsivý.
  • Nikdy neodejdu z domu bez mojí CoberGirl LashBlast mascara (= řasenka).
  • Říkám každému, aby si pořídil "Tajemství řeci narození". Je to masivní kniha o horoskopech  je to správné a úžasné.




Žádné komentáře:

Okomentovat